Thursday, February 25, 2010

hari-hari yang ku lalui..huah

Lumrah kehidupan kan...
ada yang mnis, ada yang pahit..
semua orng akan lalui benda yang sama...
begitu juga la ngan diriku ini...
aku rasa sgt bahgaia...
bila aku dapat berhubung balik ngan kawan aku yang dah sekian lama aku x cntc,
wah sgt hepi x terkata.. hope pertemuan kali ini akan berkekalan sehingga akhir hayat ku,

dah dalam gembira 2, cm biasa la, mest ada gak yang sedih,
yang sedihnya dalam idup aku, ptg td aku g exam..
ya allah bukan nak kata la.
memang susah gila soalan dia,
dah la 4 soalan kena jawab dalam masa 3jam.
sepanjang aku majoring akaun, ni la kali pertama aku jawab 4 soalan dalam masa 3 jam,
mak ai... dah la soalan susah, cmfm la x cukup masa,
memang la aku jwb semau, tp rasanya nak btul 2.. eemmmmmmmmmm...

bila dah jd cm ni, mula la aku dah x tentu arah, tp aku still nak enjoy sebelum aku nak ngadap assigment yang menimbun 2...
waaaa....

p/s: len kali jgn2 mls2 lg ye FATEHAH

2 comments:

sArA said...

btol3
gila susah pnye soln
cm tataw plak pe yg ak blaja td
xpon cm x blaja je huuu~~

tehah said...

hahah...
tau x pa...memang x selamat la kita...
huhu

Post a Comment