Monday, February 8, 2010

disaat sakit kepala air x dak kat kolej n runsing ngan exam...

ini kisah pada hari sabtu malam di cafe keris mas,
aku, zana, elin n muslim(pakwe elin), sempat lagi menghabiskan masa main game kat cafe keris mas sempena TG2KM... hahahah... gila la masa main game 2... cm budak2 pun ada... tp masa 2 fun sgt, sampai leh lupayang exam audit aku x leh wat...huhu.. nak tau x kitowg main game apa???
aku, zana n elin main game tangkap bola pinpong dalam air yang ada tanda bintang, masa main 2 mata kitowg kena ikat. mulanya zana yang main, dia dapat saguhati dapat la roti gardeniar 2 biji, berbaloi la ngan bayar rm1 je kan, n then turn aku plak, time ni dah agak skit tipu dah, n aku dapat hadiah kecil, hadiah kecil 2 kena cabut, almaklumlah, betapa x bertuahnya tangan aku ni, aku cabut tgk dapat hadiah roti gak, nthen bila turn elin, dia dpt hadiah kecil gak, n elin bertuah dari aku, n dia dapat hadiah keychain...
ni pasal kitowg main, pasal muslim plak, dia main game lempar dart... first dia main dapat saguhati, hadiah dia cm besa, 2 biji roti gak, nthen x puas ati, main skali lagi, still nasib yg sama, hihihi, kesimpulannya, malam 2 kitowg kumpul roti la...samapi abis roti diorg...hahah



masuk plak kisah hari ahad,
alkisahnya bermula, elin ngan mulim nak g alamanda, tp disebabkan mulim x biasa ngan jalan sini, n diorg ajak la kitowg g skali,hahahah.. aku ngan zana pa lagi, dah la bosan dok bilik, join la diorg g alamanda, sesampai je alamanda, aku just budget nak shopping around Rm50 je...
lgpun x dak plan apa2 pun nak beli, just nak teman zana cari kasut je, hahah
tp bila dah pusing2 1 alamanda 2, aku terus menggila bila nengok banyak gila sales.. mana x nya 50-70% 2 sales...wah...aku mula kan operasi ngan zana, ktowg masuk parkson, time dalam parkson 2, terserempak la ngan blouse less 70%.. zana memang dah semangat nak beli coz dia memang dok cari, aku plak dah nengok murah n cantik plak, mula lah terpikat... huhuhu.. so aku ngan zana pun terus ambil and g try, zana beli 2 helai n aku just beli satu je,(x nak lari budget katakan)...pas 2 kitowg meneruskan matlamat ktowg cari kasut zana ngan kemeja muslim...
pas selesai je beli semua barang, kitowg g lepak makan kat food court dia, memang best la kuaq time 2...tq mulim n elin sebab sudi ajak kitowg kuaq...hihihi












p/s: hope elin n mulim bersama hingga ke akhir hayat...
kepada mulin n elin: jgn lupa jemput makan kenduri ek... jgn tangguh lama2 benda baik...hihih

2 comments:

sArA said...

g perabeh dwet serta buang masa x ajak ak
merajuk2 hee~~

tehah said...

hahahha...
ala lek nant aku ajak ok...

Post a Comment