Friday, February 5, 2010

dEmam auDIt

auDit oH auDit...sElamAt LAh kau auDit,hhuhu...xtau la apa nasib auDit aku,biLa tuannya g jawab dAlam keadAan sakit kepala+suhu badan yang panas...
dan sakit kepala semakin bertambah...bila balik bilik nengok air lansung x dak..waaa... bengang gila..dah la nak dijadikan cita nya, ari ni pukul 6.30 pagi dah terpaksa merayau-rayau kawasan koleh nak cari air untuk mandi, semalam air ada gak tsetiap kali nak solat, hari ni waktu nak solat pun dah x dak air, n lagi kritikal bila air pili bomba pun dah x dak...
waaaa...ini semua menambahkan lagi tekanan...
cmna sekalipun aku kena kuat kan diri aku,
mana x nya, aku still ada satu paper lagi hari isnin ni, waa.. ini lah ujian yang perlu aku tempuhi,
tiap2 sem x pernah nya leh lari dari tekanan, bermula nya sakit otak time daftar subjek, n then baru nak mula paham pa yang belajar, dah ada midsem, pas selesai mid sem dah sakit otak balik ngan projek, bila dah antaq projek serabut plak nak final, kesimpulan yang leh wat, asal langkah je kaki aku kat ukm, maka mula lah segala msalah idup aku,
hahahahah.. apa pun aku perlu teruskan, dah aku yang pilih haluan ini, hope aku leh give some spcial to my mom n my dad when i grad from ukm....

p/s: miss my family...uwwwaaaa

No comments:

Post a Comment