Tuesday, November 1, 2011

bila hati riang....

assalamualaikum........

yiiiiihhhhhhhhhaaaaaaaaaa....(menunjukkan terlalu gembira)

orang cakap perasaan "gembira" mampu menyehatkan dan memudakan kita. betulke?


so mulai skarang saya nak sentiasa gembira...boleh x cm 2...hihihi

Saya tak pasti kenapa hari ini saya rasa gembira sangat ! Sebetulnya, memang takde perkara penting pun berlaku hari ini, tapi rasa macam angin saya baik sekali. Wow, jarang sangat ada mood macam ni tau , nak2 lau musim outstation, tapi arini rasa nak senyum je.... Hahaha...

selama ni lau nangis je mesti sebab benda yg sedih.....tapi kali ini rasa berbeza sebab tangisan tu lebih kepada tangisan yang gembira. Tangisan yang bermaksud lega. Ya, saya rasa lega dan senang sangat sekarang ni, Alhamdulillah...ini semua sebab rahmat Allah. Allah beri peluang untuk saya rasa senang begini = )

Perkara yang kita suka, tak semestinya terbaik untuk diri kita. Perkara yang kita tak suka, tak semestinya buruk untuk diri kita...

apapun saya bersyukur dengan rahmat allah yang maha esa....kerna kurniakan orang disekeliling saya yang sentisa wat saya hepi ...

1 comment:

cHeQ 민미 said...

ce cite nape yg mood baik sgt hari ni, ce igt balik..haha

Post a Comment