Saturday, April 3, 2010

mood exam...

hoho.. lama2 skali baru update blog ni.. biasa la x dak cita nak cita dalam blog ni..hho.. nway skarang ni pun x dak la cita menarik yang aku nak cita.. saje je nak abiskan masa..hihi

last week, 1 APRIL 2010 kul 10.30 mlm kelas last aku utk sem ni... so skarang ni study week.. srtudy ke aku?? hihoohoho... sem ni lah yg aku rasa penat dan sgt lah teruk.. semua assigment yang aku kena wat semua aku rasa sangat terbeban.. mcm2 mslh yang perlu aku tempuhi..hoho.. nway.. tq to all members group aku yang x putus2 bekersama dalam menyiapkan assigment kita bersama...

sebut pasal nak exam ni.. ha.. cm besa la.. aku sgt la cuak.. tp still rileks lagi.. hihoho.. x tau la napa asa malas sgt nak study.. mayba skarang ni aku dok kat umah kot, ada katil yang empuk untuk seap ditidor, dan TV yang sgt melekakan aku.. hihih.. balik ukm nant aku mest kena study.. ye ke?? hihi... cam x leh caya je... wait n see ok...

jadual exam aku sem ni ok lah skit dari sem lpas...
14 APRIL (8.30pagi) - audit lanjutan
15 APRIL (8.30pagi) - akaun khusus
19 APRIL (3.30ptg) - PSA
20 APRIL (3.30ptg) - seminar
26 APRIL (8.30pagi) - AA lanjut
28 APRIL (3.30 ptg ) - OM

hope sem ni aku leh naik kan balik result aku yang dah jatuh sem lepas...
to all my fwenz.. good luck..

"The Hope, the Struggle and the Hard Work
Towards a goal is part of the rewards.
Achieving goal itself is not the whole reward
Good Luck!

No comments:

Post a Comment