Wednesday, March 10, 2010

perit untuk ditelan....

dalam hidup ini, byk benda yang kita kena lalui....
ada manis, ada yang pahit,,, but now aku nak story bena yg paling pahit aku lalui semalam...
semalam aku ada 2 presentation,, seperti yang dijangkakkan... memang sangat mencabar bg aku untuk 2 presentation 2...dari mula nak cari bahan samapi lah time present...
1st aku present seminar.. masa first ni ok la gak.. Q&A dia leh gak la aku n member group memikir jawapan... n komen dari lecture pun x la teruk sgt... but byk benda kena tambah dalam report...
yang nak dujadikan cita... masa presebtation yg ke-2..
wah masa ni nak je aku nangis kat depan 2... sgt la perit untuk aku lalui... tp dengan semangat member group yg ada aku masih lg mampu ada kat depan 2 sampai selesai Q&A... nak tau apa yg dah jd?? al kisahnya kitaowg kena present pasal hotel... n masa present 2 memang ok la... x nampak cacatnya... tp yg teruknya masa Q&A.. ya allah masa 2... aku rasa sgt teruk... rasa cm bododhnya aku sebab x leh jawab soalan yang ditanya... tp aku rasa lau group lain yg bentang pasal hotel pun still x leh jawab soalan yang tanya...soalan yang ditanya bertubi-tubi.. x henti2...
x tau la pa silap kitaowg sampai diuji begitu...sori sgt2 utk lecture 2...
ktowg bkn x nak jwb... tp memang ktowg x leh nak jawab sebab ktowg memang x dak maklumat pasal soalan 2... dan berkali2 kami ckp, kami x dak maklumat 2...tp dia still nak kami jawab...mcm mana kami nak wat... kalu group lain byk ditanya pasal soalan yg sama... tp bila samapai group ktowg soalan memang yg tidak dijangka...bg dia slide ktowg dah perfect... n dia nak uji dengan cara soalan... memang sgt teruji didpn 2...mcm saja je menjual diri... sgt sedih....

anyway tq sgt2 kat group aku.... kita jdkan benda ni sbg satu cabaran... pasni kita sama2 pulun wat report..

ni la member group aku, time ktowg g interview hotel.. sorang lg x dak...

p/s: ya allah bantulah sahabat2 ku untuk tempuhi dugaan ini... kuatkan lah hati kami...

1 comment:

sArA said...

pahit jg untuk dikunyah..

tapi semua 2 tetap akan kt tempuhi..
chaiyok!
gambate!

Post a Comment