Monday, March 1, 2010

keRna 3 pErkara :(


Jeng...jeng...jeng...
siapa tahu kan, luaran nampak hepi, tp dalam ati hanya tuhan je yang tau...sgt la sedih aku.ada 3 sebab yang wat kan aku sedih arinie, yang 2 benda 2 cm logik gak la nak sedih, tp lau yang 1 lg 2 cm x logik plak...


First...
aku sgt sedih bila memikirkan assigment aku yang sgt bertimbun yang lansung x siap lg. nak pula sem ni member group bg setiap projek mest ada sorang yang problem...waaa.. memang sgt memberi tekanan dalam idup aku... apa pun aku tetap kena kuat tempuhi benda ni... walaupun pada hakikatnya nak je aku buang dia dari group aku. tp rasa cm x baik wat cm 2.. sabar ye cik fatehah... jgn kerna dia seorang, ilang mood ang nak wat keje... coz ang masih ada member group yang len yang leh wat keje sama ngan ang...tq to member group yang len yang sentiasa bg komitmen utk siapkan assigment kt ni... harap kita x akan give up sampai ending keje...

second....
alkisahnya, bermula pg td.. time ni memang ngah tension gila sebab nak present audit minggu ni, tp ni bkn sebab utama aku sedih, sbb aku sedih bila aku dapat msj dari kwn aku ni, dia bg aku 1 berita yang bg dia mayb berita ni sgt hepi but not me... pas je bc msj 2, aku terus ilang mood, but still control emosi sebab ngah ada discusion..pada hakikatnya berita 2 x dak kena mengeba ngan aku pun, tp x tau la napa, aku sgt la sedih.confius gak...hihihi... bila balik bilik aku terus pikir, np la aku nak kena sedih plak???mayb aku takut kehilangan dia,tp np?? dia kan kwn aku,hahah..pa la ang ni tehah oit...patu apa ek??? oh mayb juga aku takut kehilangan tmpt aku nak share something hepi n sad yang berlaku pas ni, yes i think that's reason y i'm so sad... mana mungkin aku leh selalu share ngan dia lg if dia dah bersama.... pada insan yang berkenaan, sori sgt2... bkn sengaja nak sedih, tp ni perasaan spontan yang lahir dari hati..(sori teremo sebentar).. n sori gak sbb stori dalam blog, sebab x tau cm nak share cita sdh ni ngan sapa,apa pun, aku tetap doa kan yang dia dapat apa yang dia nak n terus akan bahagia....
seorang sahabat..memberi warna dalam hidup kita seperti pelangi memberi warna pada dunia. kata2nya memberikan kekuatan bagi kita saat kita rapuh..membuat kita bangkit dan berani untuk bermimpi kembali,dan meraih mimpi itu.mungkin kini sahabat itu sedang jauh dari kita,tapi janji persahabatan telah menyatukan 2hati,janji itu takkan lekang. selamanya,kita adalah sahabat.


third...
yang ni tiap2 sem mest akan rasa sedih, standard la.. setiap kali cek result x pernah rasa hepi.. mest akan rasa skit rasa sedih.td pas kelas om g cek result... memang sedih bangat, tp apa leh wat, dah berlalu dah benda 2...so tima je la... cuma boleh study hard skit tuk final...plz fatehah...don't play2 again ok...

semoga esok akan temu hari yang bahagia pula..



(pada org yang ada kena mengena ngan story ni...sory sgt2..tp itulah yang saya rasa....)



2 comments:

sArA said...

pe yg ak leh kata ialah
nurul fatehah..sila bertabah ye
teruskan usaha hingga ke titisan terakhir (peringtn tuk ak gk hee~~)

yg mnyakitkan jngnlh telalu diikut
kenangkan saja diakhir cerita
semoga sihat sntiasa

akhir kata majulah sukan untuk negara..

tehah said...

hahahah.. go go chaiyok sarah...
esok p stadium utk teruskan usaha...
hahahah

Post a Comment