Saturday, August 6, 2011

Rindu

asslamualaikum shemua.........

firsly nak ucap selamat menyambut bulan ramadhan yang pernah keberkatan...sama2 lah kita tingkatkan amalan kita, dekatkan diri ngan allah, allah dah janjikan berbagai syafaat di bulan yg pernuh keberkatan ni.. so jgn lepaskan peluan keemasan ini...

actually tersgt la rindu nak berblog sebab dah lama x berblog..ntah la napa malas sgt ssekarang ni nak update blog.. byk kekangan yang ada bila nak update blog..hahah(ayat mcm org ada anak 10 je kan)...

nway ari ni time kepenatan baru lepas menge,mas umah bersama ahli keluarga tercinta dan masih terasa kepenantan nya... sesaja buka blog untuk update... bkn apa malas nak layan badan yg dlm keletihan dan kelesuan... (walhal baru kemas umah 1 bahagian..)

bila dok renung2 pasal diri aku ni, dah terasa yang aku ni tersangat byk perubahan...hahaha... aku dah x mcm dulu.. benda yg paling ketara aku asa, aku memang dah x leh kena marah ngan org sekarang ni.. seius hati aku tersgt lembut(budget gadis melayu terakhir) bila kena marah je or ada something yg owg wat aku sakit hati, mest cepat je air mata ni nak mengalir (dah mcm ratu air mata kan) nak2 kalu owg yg marah aku 2 org yg dekat ngan aku (family, kwan n paling senang org yg aku sayang) seius makan dalam.. apa pun aku kena la tima sebab 2 diri aku kan(ckp cm org x betul plak).. yg penting org yg aku syg semua nya bahagia...

ok dah masuk zohor...cm cpt solat and mengaji.. bubye....


No comments:

Post a Comment