Friday, January 22, 2010

hepi siot...

alhamdulillah...
korang nak tau x...
aku hepi sesangat... bila aku dah dapat tempat untuk praktikal...
setelah lama penantian aku, akhirnya dapat gak tempat...
firstly aku nak thanks 2 my fwenz(kamal) yang suggest tempat 2 kat aku...
em yang x sangka nya ... aku, fila, sarah n zana dapat tempat yang sama...
n yang paling hepi skali... aku, fila, n sarah still x berpisah lg...
kitowg dapat praktikal kat LTAX secetarial Sdn. Bhd kat pantai dalam...
tmpt ni bg elaun RM300.. cukup la 2 nak tanggung mkn kan...
huihih... yang lawak gila... orang kat company 2.. excited sangat time ktowg kol nak tanya pasal praktikal...
pasni kena la cari umah sewa plak kat situ,
aku ngan zana dah try survey umah, kebanyajkan sewa arround 600-700,
so cukup la budget ktowg coz kitowg budget sewa umah 200 sebulan...
tercapai gak hasrat kami bertiga nak dok umah sewa bersama...
hihi..
rasa exiceted gila skarang ni nak p praktikal...
huhu..
hope tempat ni dapat memberikan banyak pengalaman tuk ktowg



ni lah kawan2 aku yang praktikal bersama...
hope we will hapy...

5 comments:

sArA said...

ak sngt hepi weh hehe
xsabar nk ber Li hak4

tehah said...

hahah.. tau xpa...
nnt kita sama2 berLi ok..
pasti ada yg cemburu lg...
hahah

fatihah sulaiman said...

heheh. nnt nk cr kereje around tuh la. bulih tumpang menyewa sekaki. hek3.

yAtiE said...

hahaha....ai teha, ade hati jugak kamu nak menumpang sekaki yer...huhu

tehah said...

teha: mai2 kita pakat2 dok satu rumah...
yati: x nak join ke???
hihi

Post a Comment